2015/10/22

10 ilahduttavaa asiaa juuri nyt

Onnellisuus on meidän esikoisen mielestä se kun "haluaa nauraa ja halata kokoajan". Ja kyllä - olen täysin samaa mieltä. Onnellisuus näyttäytyy usein hymynä ja hellyydenosoituksina. Myönnettäköön, että olen tällä hetkellä iloinen ja onnellinen. Nämä ovat perustunteita, jotka välillä pulpahtaa pintaan ja välillä niistä pitää muistuttaa itseään. Tälle muistuttamiselle on ehkä erityinen tarve juuri nyt kun illat pimenevät ja silmissä on poikkeuksellisen paljon unihiekkaa aamuisin.

10 asiaa jotka ilahduttaa minua juuri nyt:

- Kuivat ja rapisevat syyslehdet maassa.
- Tiistain aamujoogat hämärässä salissa
- Kommentit blogissa
- Lapsi joka pienellä muistuttamisella pukee kaikki vaatteet itse
- Se, että voin käyttää syksyä perusteluna juoda lämmintä kaakaota
- Uudet villasukat jalassa
- Kalenteri joka on pullollaan kaikkia hauskoja tapahtumia ja menoja
- Silitetyn kauluspaidan tuoksu
- Lainassa oleva oikea ja kunnollinen kamerasalama
- Uusi tuttavuus: kauranäkkileipä. Herkullista.
- Jouluvalot. Kyllä - näitä ihania valkoisia valopilkkuja on todellakin jo käytössä meidän naapurustossa!

Mikä ilahduttaa sinua juuri nyt?

-Såfin

PS. Huomasin näin jälkikäteen, että listallani on 11 asiaa, mutta en voi poistaa yhtään kohtaa.. Hahaa..

3 kommenttia:

  1. Mikä ilahduttaa juuri nyt.. Kävin eilen kampaajalla ja olen kovin tyytyväinen nykyiseen tukkaani. Sain siihen lisää väriä ja sitä leikattiin vähän extemporeena n. 10cm. Tää on tosi kiva :) Ja toinenkin pakko listata, se että pojat on terveitä :D

    Ihanat villasukat!!

    VastaaPoista
  2. Syksy on ihanaa aikaa! Nyt juuri ilahduttaa se että on paljon odotettavaa lähiviikkoina, pari pientä reissua, synttäreitä (omat ja pari muuta), kohta saa alkaa laittaa joulua ♥ Nämä tietysti perus juttujen lisäksi :D ollaan oltu terveitä ja aamuisin selvitään pihalle vähän vähemmän hokemisen (pue nyt, syö nyt) jälkeen :)

    VastaaPoista
  3. Ihania juttuja <3 Ja hienot villasukat!!
    Mä oon iloinen siittä että huomenna on taas perjantai ja mennään perhekahvilaan pikkasten kanssa, oon iloinen että pian saa iltapalaa (hih) , ja pikku reissua on myös tiedossa lähiaikoina :)
    ps.oon laittanut sulle s-postia ;)

    VastaaPoista