2016/10/30

Se on heippa!

Tänään tulen tänne hieman haikein mielin.. tai noh, oikeastaan olen todella innoissani! Innoissani olen siksi, että olen tyytyväinen päätökseeni ottaa pienen blogitauon kaikesta kirjoittamisesta.  Lähdemme nimittäin reilun viikon mittaiselle perhelomalle ja kun normaalisti olisin hiki hatussa ajastanut blogijuttuja jokaiselle päivälle myös lomamme ajaksi niin nyt en aio tehdä sitä. Aion olla vain hiljaa. Hiljaa ja nauttia lomasta. Normaalistihan täällä sosialisessa mediassa ei myöskään huudeta lomasta tai etenkään ulkomaille lähtemisestä, mutta olemme saaneet isovanhemmista talovahteja joten voin hyvin mielin jakaa näitä fiiliksiä teidän kanssa.

Me matkustamme reilun kuuden tunnin päähän suoraan päiväntasaaja kohti perinteiselle Kanarianmatkalle. Mukaan reissuun lähtevät minun vanhemmat joten poolilla meidän pojilla on seuraa useammasta aikuisesta. Meillä on reissulle ainoastaan yksi tavoite (ainakin minun mielestä) joka on rentoutuminen. Bonusta on jos saisimme nauttia auringosta, uida vähän ja nukkua päiväunet joka päivä. Olemme valinneet hotellin jonka alueelta ei tarvitse poistua jos ei huvita. Siellä on kaikki. Korkeatasoiset asunnot, poolit, ranta, ravintoloita, lastenkerhoja, spa, kuntoilumahdollisuudet jne. Sellainen all inclusive paikka. Jee! Niin kivaa. Nyt menen vielä heittämään rantatossut ja aftersun lotionit laukkuun ja suuntaamme sitten kentälle.

Kuulemiin reilun viikon päästä! Lupaan palata ainakin vähän virkeämpänä!

-Såfin

6 kommenttia:

  1. Tauko kannattaa. Mä luulen, että osaltaan mun oma loma oli juuri sen takia niin onnistunut, että pyrin olemaan mahdollisimman vähän netissä sinä aikana. Ja jätin jopa läppärin kotiin :D Ihanaa reissua!!

    VastaaPoista
  2. Joskus on hyvä pitää kunnon blogilomakin :) Täällä sataa vettä ja luvassa lunta, joten saatan hieman vihertää kateudesta :D Nauttikaahan auringosta meidän muidenkin puolesta♥

    VastaaPoista
  3. blogiloma tekee hyvää, on se suunniteltu tai ei. Niin ja tänne blogimaailmaan on aina kiva palata! ;) Ihanaa lomaa Sinulle ja teidän perheelle! <3

    VastaaPoista
  4. Ihanaa lomaa ja aurinkoiset terkut täältä mantereelta! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa reissua ♥ kuullostaa juuri sellaiselta lomalta minne mäkin lähtisin :D

    VastaaPoista
  6. Hei, mulla on sulle haaste blogissa :)

    VastaaPoista