2018/01/15

Spa-viikonloppu kahdestaan

Viikonlopun aikana olen aktiivisesti päivittänyt Instagram-stories:ia kuvilla ja videopäivityksillä meidän ihanasta hotelli-viikonlopusta. Tavanomaisen kiireisen raksa-viikonlopun sijaan saimme piiitkästä aikaa viettää ihanan rennon viikonlopun kahdestaan isi-ihmisen kanssa sillä aikaa kun lapset olivat Mummolassa hoidossa. Löimme jo hyvissä ajoin viime syksynä kalenteriin rentoutusviikonlopun ja varasimme huoneen Långvikin Spa Hotellista. Ilman buukattua kalenterivarausta, tällaiselle ei tule otettua aikaa vaikka juuri nimenomaan kiireisimmän arkirallikauden keskellä sitä tarvitsisi kaikista eniten. Me pakkasimme siis nyt lauantaina kassiin uikkarit, ulkoiluvaatteet ja muut tärkeimmät tykötarpeet ja suuntasimme autolla Kirkkonummelle..

Viikonlopun aikana kävimme ulkoilemassa hotellin lähistössä ja ihanan merinäköalan inspiroimana ajattelimme hullutella ja kävellä pienen matkan jäällä. Jään paksuus oli vain 3-4 senttiä ja onneksi pysyttelimme suhteellisen lähellä rantaa. Retkemme loppusuoralla jääpinta päästi ikävän äänen ja suuri halkeama levisi juuri jalkojemme juureen. Pääsimme kuitenkin kuivin nahoin takaisin rantaan. (Mutta vinkkinä muille, niin jääseikkailuille ei ehkä ihan vielä kannata lähteä täällä etelässä. Heh).

Olimme melko uupuneita meidän ulkoilutuokion jälkeen ja suuntasimme Spa-osaston lämpimiin altaisiin. Alueella palveli baari ja siellä oli sytytetty iso takkatuli. Me siemailimme kuohuvaa ja joimme jopa Pinacolada-drinksut siinä tulen ääressä. Niii-iin kivaa. Tarjolla oli myös naposteltavaa ja vaahtokarkkeja joita sai grillata. Spa-osastoon kuuluu useampi lämmin poreallas, kylmäallas ja isompi allas uimista varten. Tämä kylpylä on selkeästi suunnattu aikuisille ja paikalla oli pääosin nuoria (rakastuneita) pariskuntia. Lauantaina kylpyläosasto oli hurjan täynnä, mutta iltaa kohden tilaa vapautui ja saimme nauttia rennosta meiningistä pitkään. Ainut pieni vastoinkäyminen oli se kun joku oli tahallaan tai erehdyksissään vei kylpylätossuni. Hahaa..

Illan kohokohta ja positiivisin yllätys oli Långvikin hotellin ravintola jossa saimme todella ystävällistä palvelua ja superhyvää ruokaa. Naureskelimme hieman meidän keskusteluaiheille siinä illan aikana. Nimittäin muut pariskunnat puhuivat tulevaisuuden haaveista, lasten hankkimisesta ja matkailusta. Me taas puhuimme tulevan talon seinärakenteista, betonin kuivumisesta, integroiduista valaisimista ja ylipäätään rakentamisesta. Heh.

Seuraavana aamuna nukuimme myöhään ja nautimme viikonlopun kunniaksi vielä valtavan hyvän brunssin. Nyt on taas tankattu vähän energiaa tulevia kuukausia varten!

Mitä sinun viikonloppuun kuului?

-Såfin

1. Kuulostaa ihanan rentouttavalle viikonlopulle♥ Me käytiin miehen kanssa melkein kaksin syömässä. Pulloa hyljeksivä vauva piti siis ottaa mukaan ja hän pitikin huolen, ettei reissu ollutkaan niin rauhallinen ja romanttinen kuin olimme miehen kanssa suunnitelleet :D

1. Sitä se kyllä oli! <3 Voi eeei, no mutta kivaa teillä varmaan silti oli. Ja hienoa että silti lähditte ulos, moni olisi jäänyt kotiin! :D